سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت ، قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است.

سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت فروشگاه های تک محصولی و… هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

در قدم دوم طراحی سایت بهتر است استاندارد های عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگر های مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که بواسطه زمان و انرژی که روی آن ها صرف می شود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه می کند.

شرکت طراحی سایت اهوراوب دارای کادری مجرب است که سایتتان را به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه و نوع رنگ برند و لوگو شما طراحی میکند و در آن اصوال اساسی سئو سایت بسیار رعایت میشود به گونه ای که میتوانید آن را به آسانی با یک مشاوره سئو انجام دهید. فراموش نکنید انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب شما را به هدف های دور نزدیکتر میکند.