سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت تخصصی اهوراوب

طراحی سایت تخصصی اهوراوب طبق روزنامه رسمی خود با تجربه بالای کاری به صورت مداوم در خصوصطراحی سایت به صورت تخصصی فعال می باشد . طراحی سایت طبق نظر کارفرما از مهم ترین وجه تمایزهای اهوراوب است . پس از عقد قرارداد، تیم طراح شما معرفی می شود . این تیم از سه نفر اصلی تشکیل شده:

1 – مدیر پروژه: کارشناسی آگاه به همه امور از طراحی تا پیاده سازی که به عنوان ناظر و مشاور در طول پروژه در خدمت شما است و مدیریت اجرای درخواست شما، مطابق با مستندات را پیگری می کند . ایشان در طول اجرای پروژه پل ارتباطی شما با اهوراوب است و جهت هرگونه اعمال نظر و یا سئول و شماوره فنی پاسخ گوی شما هستند .

2 – گرافیست : فارغ از موضوع پروژه و بدون هیچ محدودیتی شما می توانید ساختار گرافیکی سایت مورد نظر خود را با استفاده از توانمندیهای گرافیست پروژخود از ابتدا تولید کنید و مرحله به مرحله از رشد آن مطلع شوید . برای همین ایشان حضورأ خدمت شما اعزام میگردد تا علاوه بر درک محیطی از فعالیت مجموعه با شما و سایر ذی صلاحان تبادل نظر نماید .

3 – برنامه نویس : هر پروژه بسته به حجم کار برنامه نویسی آن از 1 تا 4 برنامه نویس به خود اختصاص خواهد داد که ایشان پس از بررسی مستندات و دریافت شرح درخواست شما جهت شفاف تر شدن کار ابتدا طرح درختی پروژه را بصورت داینامیک ایجاد مینماید و پس از بررسی کامل آن و تولید چند دمو و دریافت تأدییه، سیستم مدیریت محتوا و ماژولهای درخواستی را بر روی تم گرافیکی تولیدی توسط گرافیت نصب و بارگذاری می کند . درصورت نیاز پس از نصب ماژولهای داینامیک سایت و راه اندازی کامل سایت توسط اپراتوری مجزا، زیر بار ترافیکی قرار میگیرد تا باگ ها و معایب احتمالی نمایان و رفع خواهد شد .

تماس با اهوراوب

برای طراحی سایت های خود با خیالی راحت به اهوراوب اعتماد کنید . برای تماس با ما از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه استفاده کنید.