سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های بهبود سئو

راه های بهبود سئو سایت و افزایش رتبه سایت

راه های بهبود سئو : سئوی خود را به گوگل محدود نکنید

کلمه‌ موتور جستجو برای بسیاری افراد ‌معادل با گوگل است. گوگل یکی از مبتکران اصلی جستجوی آنلاین است. بنابراین این موتور جستجو یک دروازه‌ مهم برای هدایت کسب‌ و‌ کار شما به سمتی است که بتواند توسط جستجوی کاربران در اینترنت پیدا شود. با این حال گوگل تنها موتور جستجوی پرطرفدار نیست. با محدود کردن سئو خود بسمت کسب رتبه‌ بهتر در گوگل ممکن است شانس‌ بزرگی برای رشد کسب‌ و‌ کار خود را از دست بدهید.

راه های بهبود سئو : از کلمات کلیدی بهتری استفاده کنید

سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که کم تر توسط دیگران بعنوان کلمه کلیدی استفاده می‌ شود. برای این کار میتوانید از دو ابزار Google Trends و Google’s Keyword Tool in AdWords استفاده کنید.

راه های بهبود سئو : در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

شبکه‌ های اجتماعی نقش پررنگی را در حضور آنلاین کسب‌ و‌ کار شما ایفا می‌ کنند. طبق اعلام TechCrunch روزانه 2 میلیارد جستجو درفیسبوک انجام می‌ شود. پس حضور در شبکه‌ های اجتماعی موضوعی است که نباید در دیجیتال مارکتینگ نادیده گرفته شود. کلید اصلی بهبود سئو در شبکه‌ های اجتماعی این است که فعال باشید. فعال بودن در چند شبکه‌ اجتماعی برای کسب‌ و‌ کار های جدید چالش بزرگی است. راه‌ هایی که در ادامه آورده شده است در انجام این کار بشما کمک می‌ کنند.

راه های بهبود سئو : کانال‌های خود را محدود کنید

حفظ فعالیت‌ ها اولین چیزی است که در مورد شبکه‌ های اجتماعی باید به یاد داشته باشید. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که مشتری‌ های فعلی من در کدام شبکه‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کنند. سپس می‌ توانید تمرکز خود را روی بهبود دادن سئو و استراتژی‌ های بازاریابی در آن شبکه‌ اجتماعی متمرکز کنید. بعنوان مثال اگر مشتری‌ ها در پینترست عضو نیستند نیازی به افزایش فعالیت در این شبکه‌ اجتماعی نیست.

راه های بهبود سئو : سرعت برگزاری سایت را بهبود دهید

افزایش سرعت سایت کاملا به عملکرد شما بستگی دارد. برای این کار راه‌ هایی مثل کاهش اندازه تصویر، اضافه کردن یک افزونه ذخیره، تعویض ارائه‌ دهنده خدمات میزبانی و حذف پلاگین های غیر ضروری وجود دارد.