سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزونه های تبلیغات گوگلی چه هستند؟

اگر در گوگل به دنبال خرید چیزی بوده‌ اید و کلمه کلیدی آن را جستجو کرده‌ اید، احتمالا چند متن تبلیغ در بالا یا پایین صفحه گوگل دیده‌ اید. اما متن‌ های تبلیغی که مشاهده می‌ کنید، معمولا مشابه نیستند. برخی 3 خطی هستند، برخی 5 خطی! برخی شماره دارند و برخی چند لینک در زیر تبلیغ در گوگل خود اضافه کرده‌ اند. دلیل این همه تفاوت چیست؟ خب، متن تبلیغاتی شما در گوگل ادوردز بطور کلی دارای 2 قسمت است. قسمت اول، بخش ثابت و اصلی تبلیغ شماست که در همه نمایش‌ ها تمام و کمال به کاربران نمایش داده می‌ شود. بخش دوم هم هرچیزی است که به متن اصلی تبلیغ اضافه می‌ شود که اصطلاحا به آن افزونه گوگل ادوردز یا Google adwords extension می‌ گویند.

چرا باید از افزونه های تبلیغات گوگلی استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ ترین کار هایی که در تبلیغات گوگلی و بخصوص پس از راه‌ اندازی آن باید انجام بدهیم، کاهش هزینه‌ های تبلیغات گوگل است. اما چگونه؟ با افزایش امتیاز کیفی تبلیغ. چگونه این امتیاز را افزایش بدهیم؟ از بهترین راهکارهای موجود استفاده از همین افزونه‌ های ادوردز است. افزونه‌ هایی که امتیاز شما را افزایش می‌ دهند که در نتیجه آن، هزینه‌ های شما کاهش پیدا میکند.

همچنین امکاناتی که این افزونه‌ ها در اختیار ما قرار می‌ دهند بسیار جذاب و موثر است. شما می‌ توانید شماره تماس خود را به تبلیغات گوگلی اضافه کنید، می‌ توانید چند لینک از سایت خود را در تبلیغ قرار بدهید، می‌ توانید تخفیف‌ های خود را اعلام کنید و کلی مزایای دیگری که با استفاده از این اکستنشن‌ ها نصیب شما خواهد شد!

به گفته خود گوگل، هر افزونه به تنهایی می‌ تواند تا 15% نرخ کلیک تبلیغ شما را افزایش دهد!